Przenosze na hacks.dbv.pl

Forumowa Gra RPG

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-05-27 08:22:58

 kam100

Programista/Admin

12382820
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-05-26
Posty: 47
Punktów :   

Regulamin Gry

REGULAMIN GRY OGAM.NET.PL SKOPIOWANY Z FORUM OGAM



1. Konta

1.1. Na koncie moze grac tylko jedna osoba.
1.2. Gracz moze posiadac tylko JEDNO konto na Universum.
1.3. Istnieje mozliwosc zgloszenia korzystania z dwoch (lub wiecej) kont zalozonych z jednego adresu IP, tylko wtedy jesli zostanie to zgloszone przy pomocy funkcji "Gra z jednego IP".
1.4. Podczas gry na jednym komputerze z innymi graczami, tylko JEDNO konto na Universum moze byc zalogowane. (Tak wiec, gdy grupa osob korzysta z jednego komputera i gra na tym samym Universum kazdy musi poczekac na swoja kolej).
1.5. Nie dozwolona jest sprzedaz kont.
1.6. Nie dozwolona jest u?ywanie botow (programow, grajacych za nas), autoodswie?aczy i podobnych.



2. Wielokontowosc

2.1. Zarzadzanie wiecej niz jednym kontem na Universum jest niedozwolone.
2.2. Jezeli kilku graczy (np. rodzenstwo) posiada wspolny dostep do internetu, na przyklad w sieci osiedlowej lub akademickiej czy tez kafejce internetowej nie moga wystapic miedzy ich kontami zadne cechy wspolne miedzy takimi kontami (ten sam sojusz jest dozwolony).
Zabronione jest rowniez omijanie multialarmu, czyli kontakty floty jak np. transporty,wzajemne ataki, ataki zwiazku, wspolna obrona. W przypadku wykrycia celowego omijania tego zabezpieczenia konta moga zostac potraktowane jako multikonto i zablokowane. Ukarane moga zostac takze wszystkie inne konta pomagajace w tym procederze. Glos decydujacy w takiej sprawie ma zawsze Operator Gry.
2.3 Podczas korzystania z funkcji "Gra z jednego IP" zabrania sie w przesylania surowcow miedzy zgloszonymi kontami, atakow na tego samego gracza.


3. Pushing

3.1. Jako pushing rozumiane sa wszelkie transporty surowcow od gracza z mniejsza liczba punktow do gracza silniejszego punktowo. Tyczy sie to takze surowcow uzyskanych poprzez
wymuszenie. Pushing najczesciej jest stosowany podczas "multiusingu" (wielokontowosci jednego gracza).
- Wszelkie formy pushingu sa zabronione, za wyjatkiem sytuacji opisanych w pkt 3.7 oraz 3.8.
- Przy pushu zawsze liczy sie stan punktowy graczy w momencie dostarczenia surowcow, w zwiazku z czym gracze powinni tuz przed dolotem floty upewnic sie, ze sytuacja punktowa nie ulegla zmianie.
- Naruszanie zasady pushu celem nagrodzenia silniejszego gracza za zwyciestwo we wszelkiego rodzaju konkursach jest niedozwolone, chyba ze Administracja postanowi inaczej.
- Handel musi zostac zakonczony w przeciagu 48 godzin liczac od momentu dostarczenia surowcow przez jednego z graczy.
- Jesli otrzymales surowce od gracza slabszego od siebie, nie mozesz ich zatrzymac. Nalezy zglosic ten fakt do wlasciwego dla danego Universum Operatora Gry.
3.2. Kazdy gracz moze 3 razy dziennie wyslac innemu graczowi flote z surowcami.
Kazdy gracz, ktory przekroczy limit wyslanych flot z surowcami do innego gracza bedzie ukarany banem.
3.3. Kazdy gracz moze wyslac graczowi flote z surowcami, ktorych liczba lacznie nie przekracza 1.000.000.000.000 (slownie: jednego biliona) jednostek surowca.
3.4.Handel nie wlicza sie do limitu surowca.
3.5. Za pushing ukarany moze byc rowniez gracz, ktory:
- Celowo skladuje surowce na planetach, aby zezwolic na ich odbior przez (wielokrotny) atak.
- Dokonuje ataku slabszymi flotami, aby powstalo pole szczatkow do odzyskania surowcow.
- Wykorzystuje dodatkowe sposoby i mozliwosci, by jedno konto otrzymywalo surowce bez wysylania czegos w zamian (handel) lub stosuje przeliczniki /ceny dumpingowe.
3.6. Moonmaking.
Ataki organizowane pomiedzy dwoma graczami w celu zniszczenia floty jednego z nich i utworzenia ksiezyca (tzw. Moonmaking) sa dozwolone.
3.7. Pomoc sojuszu przy odbudowie floty jest dozwolone i zasada pushu przestaje obowiazywac.
Wysylanie surowcow do gracza silniejszego (prowadzacego odbudowe) nie moze trwac dluzej niz 48 godzin.
W przypadku, gdy GO (ang. "Game Operator" - Operator Gry) zauwazy zlamanie tej zasady moze uznac to za pushing.
3.8. Wypozyczanie Recyklerow.
- Wysylanie surowcow do silniejszego gracza po udzieleniu mu pomocy w postaci pozyczki
recyklerow (zarowno przy zwyklej walce jak i przy podziale zlomu po walce ACS) jest
dozwolone pod warunkiem zachowania 48 godzin na zakonczenie transakcji. Nie zastosowanie sie do tego kwalifikuje gracza do blokady konta z powodu pushu.
- Zyskami z zezlomowanej floty mozna dzielic sie dowolnie, o ile podzial ten nie narusza zasady pushu. Wszelkie przejawy wspomagania takimi podzialami silniejszego konta kosztem slabszego beda traktowane jak push.
3.9. Za push uwazane jest takze umawianie (czyli uzgodnienie calej akcji) z silniejszym graczem tzw. akcji "pozegnalnych"
(gracz slabszy rozbija swoja flote na graczu silniejszym, a debris zbiera gracz silniejszy).

4 Bank sojuszowy

a) zabrania sie zbiorki surowcow dla gracza, tylko po to, aby pozyskal punkty w statystykach.
Zbiorki powinny byc dla celcow krytycznych(np wojna); dla zezlomowanych graczy.

b) zabrania sie, aby silniejszy gracz po przez bank dawal surowce slabszemu graczowi (zezwolone to jest, tylko gdy gracz jest zezlomowany oraz laczna suma surowca nie moze przekraczac 5.000.000.000.
Oraz wszelkie inne zasady pushingu obejmuja wszystkie dodatki w grze (typy bank sojuszowy)

c) Je?eli gracz okradnie bank sojuszowy, inni sojusznicy moga atakowa? go bez limit?w.

5. Bashing

Zasada bashingu uniemozliwia zbyt czeste atakowanie jednej planety/ksiezyca przez tego samego gracza.
5.1 Wiecej niz 6 atakow na jedna planete/ksiezyc w ciagu jednego dnia (od godziny 0:00 do
24:00) beda definiowane jako Bash i sa niedopuszczalne. Zasada ta nie dotyczy atakow na konta nieaktywne.
5.2. Kazdego gracza mozna zaatakowac 20 razy na dzien.
5.3. Zezwala sie zniszczyc 4 ksiezyce danemu graczowi w jeden dzien !
5.4. Kazdego gracza mozna zaatakowac 20 razy dziennie atakami rakietowymi.
5.5. Bash nie dotyczy:
- Zestrzelenia sond szpiegowskich
- Wyslania pojedynczej sondy szpiegowskiej z misja "Napadaj" w celu utworzenia Pola
Zniszczen.
- Bitew pomiedzy czlonkami sojuszy bedacych w stanie wojny. Jednakze wojna musi zostac
wypowiedziana na forum gry. W temacie deklaracji wojny nazwy obu sojuszy musza zostac
wymienione poprawnie. Wypowiedzenie wojny moze byc skierowane tylko przeciwko sojuszom a nie pojedynczym graczom. Przyjecie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane do jej rozpoczecia.


6. Bugusing.

6.1. Wykorzystywanie bledow w oprogramowaniu dla wlasnej korzysci (tzw. bugusing) jest zabronione. Kazdy gracz jest zatem zobowiazany do niezwlocznego zgloszenia odkrytych Bugow
do SGO (Super Operatora Gry) lub GO (Operatora Gry).
6.2. Uzywanie bugow dla wlasnej korzysci jest karane stala blokada konta. Omijanie wewnetrznych zabezpieczen gry jest niedozwolone i jest traktowane takze jako bugusing.
6.3. Wszelkie proby spowolnienia pracy serwera moga byc potraktowane jako bugusing.
6.4 Nie zgloszenie buga podlega karze do 10 dni zbanowania konta (lub wiecej - zaleznie od decyzji GO/SGO i znaczenia buga).
6.5. Atakowanie planet graczy, ktorzy zostali zbanowani z powodu "bugusingu" automatycznie zalicza
atakujacego do buguserow i jest karane zablokowaniem konta na zawsze.
6.6. Zbieranie surowcow z planet graczy, ktorzy zostali zbanowani z powodu "bugusingu" automatycznie zalicza zbierajacego do buguserow i jest karane zablokowaniem konta na zawsze.
6.7. Przyklady bugusingu: kopiowanie floty, kopiowanie surowcow (czesto jest to rozbijanie zbugowanej floty i zbieranie szczatkow recyklerami), spowalnianie pracy gry (serwera gry)
oraz wszystkie czynnosci odbiegajace od normalnosci.
6.8. Jezeli nie wiesz czy jakas czynnosc jest bugusingiem zapytaj sie o to na forum gry, badz skonsultuj sie z GO/SGO danego universum. Lepiej zglosic niz zostac ukaranym za bugusing.
6.9. Atakowanie gracza na urlopie Rakietami Miedzyplanetarnymi (RMP) jest uwazane za bugusing i bedzie karane (w zaleznosci od poniesionych strat przez obronce) od 5 do 20 dni.

7. Wymuszenia i grozby

7.1. Wymuszenia i grozby, ktore maja odniesienie do prawdziwego zycia moga (w zaleznosci od ich skali) prowadzic do czasowego, badz stalego wykluczenia ze spolecznosci OGam (Gra, Forum, Irc, GG).
7.2. Grozby odnoszace sie do gry sa dozwolone (Przyklad: grozba zniszczenia floty, obrony, farmienia), jednak z zachowaniem kultury.

8. Kultura w grze i na forum, spam , podszywanie sie pod graczy/adminow.

8.1. Wysylanie wulgarnych, badz obrazliwych wiadomosci do innych graczy jest niedozwolone
i prowadzi do blokady konta (wymiar kary jest zalezny od decyzji GO/SGO).
8.2. Zabronione sa wulgarne badz obrazliwe nazwy planet, sojuszy itd.
8.3. Zabronione sa wszystkie dzialania, ktorych celem jest "podszywanie" sie pod czlonkow
Teamu OGam.
8.4. Nie wolno w nicku, nazwach planet oraz sojuszy uzywac slow: admin, administrator, go, sgo i podobnych.
8.5. Spam, bez wzgledu na forme (np. poprzez wiadomosci, raporty szpiegowskie) majacy na celu utrudnianie gry graczowi jest niedozwolony.
8.6. Wielokrotne wysylanie tej samej wiadomosci, lub duzej ilosci nieistotnych wiadomosci do Operatora Gry moze byc uznane za spam.
8.8. Jezeli zauwazysz zlamanie regulaminu mozesz uzyc opcji "Zglos gracza".
8.9. Korzystanie z funkcji "Zglos gracza" w celu przeslania wiadomosci, ktora nie zawiera
zlamania regul (np. zaproszenia do sojuszy) jest niedozwolone.

9. Jezyk w OGam.

9.1. J?zyk polski jest podstawowym językiem w grze. Wszelki kontakt z administracją prosimy kierować w języku polskim. Obcojęzyczne wiadomości nie będą czytane, gdyż nie są przez nas rozumiane.
9.2. English: Polish language is the primary language in the game. Any contact with the administration, please contact the Polish language. Foreign language messages are not read because they are not we understood.

10. Niedostosowanie sie do powyzszych regul .

10.1. W zaleznosci od zlamanej reguly gracz moze zostac ukarany blokada konta od 1 dnia do stalego zablokowania konta..
10.2. System kar zamieszczony jest w Tabeli Kar, ktora znajduje sie na forum gry.
10.3. Osoba, z ktora nalezy sie kontaktowac w sprawie bana jest GO/SGO, ktory nalozyl blokade konta.
10.4. Kazda wiadomosc przeslana do Operatora musi zawierac wszystkie istotne dla sprawy
informacje. W przypadku braku istotnych informacji, czas opracowania zgloszenia moze ulec wydluzeniu.
10.5. Aktualna lista Operatorow dostepna jest na stronie: Tutaj
10.6 Miej szacunek do adminow, ktorzy wkladaja wiele pracy, abyscie mogli grac za darmo w milej atmosferze
bez bugow oraz do uzytkownikow, jak i GO oraz SGO.
10.7. Administracja nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za tresci uzytkownikow.
10.8 Administracja nie oddaje surowcow i floty w skutek nie poprawnosci dzialania skryptu
gry.
10.9 Wszelkie kopiowanie zrodel z plikow, tekstow itp. jest zastrzezone dla ich autorow jak i dla administracji, ktora wlozyla wiele wysilku w poprawki plikow lub ich dodania.
10.10. Jakiekolwiek dzialanie na niekorzysc OGam bedzie karane banem, lub zgloszone do odpowiednich organow prawnych, jak i cywilnych.
10.11. Administracja nie musi sie tlumaczyc, ani odpisywac na wiadomosci w grze, gadu-gadu, e-mail i innych.
10.12. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. W takiej sytuacji zostaniecie poinformowani w grze o zmianie.
10.13. Dlugosc trwania banow za lamanie regulaminu, bedzie zalezec od wartosci wykroczenia.
10.14. Wszelkie zarejestrowane konta sa wlasnoscia OGam.net.pl, zabrania sie ich sprzedawania, handlowania nimi bez wiedzy administratora.
10.15. Gracz nie moze tlumaczyc sie nie znajomoscia regulaminu !
10.16. Zabrania sie atakowac w grze Administratora , SGO oraz GO .
Nie biora oni czynnego udzialu w grze a konta sa im potrzebne do kontroli gry.
10.17. Administrator ma prawo nałożyć blokadę konta z powodów etycznych lub z powodu, którego nie ma w regulaminie (po blokadzie zostanie on dopisany). W ten sposób udoskonalamy nasz regulamin przed lukami i oszustami.


11. Tabela kar.

11.1. Posiadanie niezgloszonego multikonta - ban na zawsze
11.2. Atak ponad 200 miejsc - 3 dni
11.3. Przekroczenie limitu 6 atakow - 3 dni
11.4. Bugusing - kasacja konta,ban na ip i hosta
11.5. Jaka kolwiek pomoc buguserowi czy jego sojuszowi traktowane jest jako wspoludzial - kara jak wyzej
11.6. Pushing - od 10 do 20 dni decyzja zalezy od operatora
11.7. Liczba dni za lzejsze przewinienia moze byc sumowana

Regulamin wchodzi w zycie od dnia 01.07.2009, i trzeba go przestrzegac.
Za lamanie regulaminu twoje konto zostanie zawieszone na czas okreslony przez admina/GO/SGO.

Regulamin Wojen

1.Tag i pelna nazwa sojuszu wypowiadajacego wojne i sojuszu, ktoremu wojna jest wypowiadana.

2.Tagi i pelna nazwa wszystkich sojuszy dolaczajacych sie w trakcie trwania wojny wraz z data i strona, po ktorej sie opowiadaja: [w przypadku braku takowych pole pozostanie puste]

3.System liczenia:
- procentowy

4.Warunki zakonczenia wojny: [mozna wybrac jedna lub obie opcje, jednak w tym wypadku granica koncowa jest warunek, ktory zostanie spelniony jako pierwszy]
- pewien prog, ktorego osiagniecie przez jedna ze stron jest rownoznaczne z wygraniem i tym samym zakonczeniem wojny;
Minimalny i maksymalny prog, ktory moze stac sie granica koncowa wojny bedzie ustalony miedzy stronami przed rozpoczeciem dzialan.
- data, do ktorej prowadzone sa dzialania wojenne. Po uplywie wyznaczonego terminu nalezy podliczyc %(straty) uzyskany ze wszystkich zamieszczonych raportow wojennych i na tej podstawie wylaniany jest zwyciezca.
Minimalny i maksymalny przedzial czasowy, ktory moze stac sie granica koncowa wojny to od 14 dni-30 dni

5.Minimalny prog raportow liczacych sie do wojny jest ustalany przez sojusz przed przystapieniem do dzialan wojennych i musi znalezc sie w deklaracji wypowiedzenia wojny.


6.Sojusz ktoremu wypowiedzialo sie wojne nie musi akceptowac tego faku.

Regulamin gieldy

Giełda została na czas aktualny wyłączona


Ustalenia ogolne:


- Sojusz moze wypowiedziec wojne w temacie tylko jednemu sojuszowi. Inne sojusze moga zadeklarowac pomoc zarowno stronie wypowiadajacej wojne, jak i temu sojuszowi, ktoremu wojne wypowiedziano.

- Nie mozna zmienic w trakcie wojny systemu jej prowadzenia

- Wojny nie mozna wypowiedziec graczowi, grupie graczy . Dozwolone jest wiec wypowiadanie wojny tylko przez sojusze innemu sojuszowi.

- Wszelkie zmiany w warunkach wojny, w czasie jej trwania, moga zachodzic tylko za konsultacja obydwu stron.

- W trakcie trwania wojny obydwoch stron nie obowiazuja nastepujace punkty regulaminu gry :
- Punkt 3 Regilaminu ( Pushing )
- Punkt 4 Regulaminu ( Atak na slabszych )
- Punkt 5 Regulaminu ( Bashing )

- Nie dozwolone jest w trakcie trwania wojny korzystanie z opcji "Urlop".
Zlamanie tej zasady bedzie karane 10 dniowym banem.

- Wszystkie RW spelniajace warunek % z dzialan wojennych musza byc zamieszczane w pod forum "Wojny"

Offline

 

#2 2010-05-27 09:00:53

przemo

4 Level

Zarejestrowany: 2010-05-26
Posty: 21
Punktów :   

Re: Regulamin Gry

Zacznę w to niedługo grać jak wyjdzie uni 4

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.all4nokia.pun.pl www.pomoc.pun.pl www.elektronicyzst.pun.pl www.pirackawioska.pun.pl www.ts3mods.pun.pl